Saturday, November 15, 2008

Tubaan JD























Bah, blog seterusnya..Last utk meng-completekan 3 blog..Kali ani LIPASAN bah..JD sama Coke..Orang yg dituba, gua ge kawan..Gua pun menuba diri sendiri..Location, gua ge bilik..

Ani tah gua ge mangsa... Start liao minum ni... Ani br 1st glass... Steady lg ia... Ia minum sikit2 ja.... Lambat ehhh....















Lps 2nd glass.... Lugai2 bah trus dia... Dia mcm KO2 liao, jd gua tanya mau minum minuman panas ka? Ia ckp mau, gua ke dapur tah membuat... Sekali gua balik membawa minuman, sudah tah ia berlimpangan mcm dlm pic... Apa lg, trus ku lacik tah... Hahaha....


Last2, mmg sudah barat kepalanya, ku keluarkan tah tilam... Tidur tah ia di bilikku malam ato.... Br 2 gelas... Kick ehhh... Hahaha... Bah, sekian tah.. Wee.. Wee.. Wee... Bah 3 post liao... Sila postkan gua ge Ganjaran!!!! Blog ani puaka ehhh.... Byk kali liao gua edit la delete la, nda lawa jua susunannya... Mun ani pun parak, gua kai biar sj ehhh... Malas liao gua.. Buang masa, baik tah gua membuat report...

No comments:

wtf?