Monday, November 10, 2008

MARATHON 1/3 DIMULAKAN DENGAN: MANGO (thai inspired cuisine) RESTAURANT!

mango (thai inspired cuisine) restaurant ane telah dikunjungi oleh 3 wakil dr boidea. mulanya mango restaurant ane ku teliat iklannya di the borneo post. berkesan banar pengiklanan-nya ato. nya si sandra ada ia teliat mango restaurant ane di blog org lain.

mango restaurant ane letaknya di kompleks asia city (1st floor). ada sikit payah kan diunjar tapi round sj sampai abis 1st floor ato dr dalam ke luar mmg jumpa punya jgn risau jgn khuatir.

mcm biasa tah upacara lacikan sebelum makan.

minuman nya special. lemongrass iced tea (rm1.70). highly recommended!

ane yg si sandra makan. namanya chatuchak chicken soup noodles (rm6.80). nama thai-nya kuey teow gai. nya si sandra soupnya tawar. tepaksa lagi dicampur bahan-bahan disiring ato. last last jadi lain rasanya.

ane yg ku makan. pineapple fried rice @ khao phad sapparot (rm7.00). sedap ehh highly recommended! ayam-nya byk sama nanas nya byk jua.

ane side-order kami. pineapple curry beef @ geng khua sapparot nuea (rm10.80). three thumbs up! tapi si sandra lepas makan ane muntahan kangkung bah hahaah!

ane yg memeng order. thai fried rice w/ green mango @ khao phad kapi (rm7.00). ada side-dish nya lagi. ayam mun inda silap. nasi goreng ane ada belacan.

bah dessert-nya. sticky rice mango @ khao niaw ma muang (rm5.50). mesti mau order ane! sticky rice nya panas, mango-nya sejuk.

sekian. yay abis 1/3!

1 comment:

MANGO Thai Desserts & More said...

Thanks for dropping by and mentioning us on your blog! Hope you'll be back soon. Hope you can leave your email so we can include you in our regular offers.
Kho Pun Kha!

wtf?