Saturday, November 8, 2008

Autumn08

Bah Bah Bah..Lama liao gua bo blog..... Atas permintaan ramai... Gua blog la...Ani makan2 di taman masa Autumn..Mcm acara tahunan jua la utk bdk2 Malaysia...Lauk hari ato, bihun goreng + ayam goreng + timun n tauhu... Tarang ehhh gua ge dye... Pewitt!!! Credit to bkteo...Mau dye di hotel puaka tu baru boleh jd dye miato....


Lps makan apa lg... Buat senaman la... Baru sihat.. Hehehe... Apa lg, ambil gambar lompat2 la... Payah ni... Byk kali cuba... Byk jua la yg berjaya... Ani salah satu ja....







Yes, We Can!!! Hahaha... Ani la semua peserta2 hari ato... Ramai jg yg nda join atas2 sebab tertentu... Bag2 di dapan ato sengaja to... Kan tambirang kunun....





Ani sama jua la.... Semua peserta2 hari ato.. Kayu ato tulis nama taman ato... Anu bini2 ato berdiri atas kayu... Nda cukup tinggi... Hahaha....





Malam ato sambung main bowling lg.... Lai bah bowling... Gua skrg main spin saja ni... Mana lg gua ai main straight... Hehehehe... Bah sekian sj la utk kali ani... Lain kali lg kalau gua bermood baru gua blog.... Sabar sj de nang.... Mengajut bah... Bah, kalai ani kalau susunannya bida mcm gua ge blog sebelum2 ani, malas liao la gua blog.... Bikin sakit ati ja... Tambah ja gua ge stress...

No comments:

wtf?