Saturday, August 9, 2008

Tragedi Ogos....

Sabtu, 9 Ogos 2008.
Satu tragedi yang mengejutkan berlaku di LCCT Kota Kinabalu Airasia Tg.Aru. Tragedi ane berlaku masa kami semua menghantar Uncle, Auntie dan cousin bersama isteri dan anak(rombongan pertama Australia) ke airport Airasia untuk penerbangan ke KL. Yang memeng, tuaci dan milia jumpa ato rombongan kedua Australia..... jadi ketika menunggu masa departure tiba tiba ada bunyi kaca cermin pecah..... bunyi ato kuatnya sampai boleh kau tungkal..... sandi tah banar..... rupa rupanya tingkap bahagia atas bangunan ato pecah..... punca kerosakan inda di ketahui..... nasib jua masa ato ada camera jadi ku lacik tia terus....


ane pandangan sisi tingkap yang pecah....


pandangan depan tingkap yang pecah....


lacikan pertama serpihan serpihan kaca tingkap ato..... objek gelap macam kacang ato ialah serpihan kaca....


lacikan kedua serpihan kaca..... ane upclose sedikit.....


banyak jugalah orang sakai meliat tragedi ato termasuk aku sekali sampai dilacik lagi..... selepas ato janitor pun membersihkan tia tempat kejadian ato...... nasib jua indada orang yang cedera.....


Yang Benar,
koko yau. <---- macam surat tia format ane....

No comments:

wtf?