Thursday, August 28, 2008

Tambahan Melaka Darul.....

Anetah hotel yg guanang tinggal masa ante melaka....
Suggestion: klu mau pigi melaka, jgn lupa booking hotel ane...
boleh boleh la ege bilik...ada bfast nasi lemak dan exclusive boleh temu bual sama ege "lau pan"


selepas check in mana mau buang masa....trus guanang ke Restoran Famosa Chicken Rice Ball bah...
tgh menunggu order....



nah, jadi kebiasaan, sebelum mkn misti ambil gambar menu yg diorder...be pai lah ege restoran ge view...


Menu yg diorder oleh jie mi...


Masa on the way kan ke jonker walk, guanang kua tio papan tanda ane...siau eh, trus mai lepaskan peluang utk dilacik....

bah, sampai sini saja ku bercerita...yg lain enjoy jak gambarnya....semua mua gambar ane di ambil di muzuem melaka...baru 2 muzuem kami round suda tia kepanatan...






CIMB ane pun unik....

Violin ku pun masuk di muzuem bah.. ^-6

sikit lagi furong jie jie...hahaha


ane adat perkahwinan kaum "Chitty"klik besar utk membaca...
Ane peti mertua....masa kan kahwin misti bagi peti yg berisi usin utk dibagi sama mertuanya(pihak perempuan)
ane zaman christopher columbus


ADOI!!!!!!!!!!

byk eh lauk.....

Negaraku....tanah tumpah nya darah ku....hahahaha....s.teo, bibi jua mua ato!!
hahahaha....sayang bah janggut ato!!
nah, tanda terima kasih s.teo
Apa liat2? ada hutang ka???

gadis Becak....




Batu bersurat...

Laksamana Cheng Ho





nah Yau...kola mu ada miane byk ka?




"O wa Zien"




Nah kedapatan berdating di Jonker Walk...Muka-muka kepenatan dr tgh hari sampai ke mlm....
BAH...Sekian....

No comments:

wtf?