Friday, August 15, 2008

Genting - City Of Entertainment - auu kian?

pada 31 july 2008 - 1 august 2008 yang lalu, satu rombongan ke genting telah berlangsung dengan jayanya. para peserta yang terdiri drpada 5 org telahpun bersiap sedia sejak pagi lagi. rombongan bertolak menaiki bas dari kl sentral. setibanya di genting pada pukul kira-kira 2 p.m. miato, rombongan terus check-in dan terus bersiap sedia untuk ke taman tema. sekian. di bawah adalah gambar-gambar yg berjaya diambil:

weeeeeeeee! on the way kan ke theme park ne. punya jauh hotelnya. bari sasak! sanggup bah ku ambil cuti 5 hari straight gara-gara kan ke genting hahaa! haii lupa ambil gambar bilik hotel genting. ntah gang kepayan ada ambil ka inda. biliknya bisai ada kipas.

nah gambar pertama yg diambil setibanya di theme park. siao ehh bebaris panjang bah kan main! aiseh bo bah. sedang bebaris kan main spinner ne. tuaci tungkal ne waktu time hahaa!

jangan pandang belakang!

spinner!

lagi spinner!

ahhh soi banar genting ane adaka buat maintenance time byk org soi banar ehh PSS sj kan main corkscrew ane..

nasib jua bukan space shot ane yg under maintenance, mun inda soi banar to. nah ane sebelum main. siapa kian to sebelah sandra? pandai pandai jua.

sebelum berlepas weeeeeee! sampai meliat bah si tudung putih ato hahaa!

kabur ehh!

ane tuaci yg ambil ne. sandra sma memeng main sungei rejang flume ride. basah ehh! bauu banar air hijau ato!

hahaa sebenarnya anetah permainan yg paling menakutkan. kesannya boleh bikin paning, kan muntah, boleh boleh pitam bah dibuatnya. lepas main ane terus bad mood bah hahaa! nah liat berapa sampit dalam cup ato. nasib jua pandai menyusun kaki. diambil dari website genting "Tea Cup - Have fun in the spinning cup as it spins you around delightfully." Hahaa delightfully?!

syok ehh pusing sampai high bah. lepas main tea cup ane kami main lg spinner dua kali. kan muntah bah rasa. lepas ato kami makan di old town sedap ehh. terus baik rasa mual. bah sekian! byk lg aktiviti di genting, nantikan. liat tah mun rajin..

No comments:

wtf?