Wednesday, August 27, 2008

Tambahan....

Ane tah permandangan dari tingkat 36 di Berjaya Times Square, tempat persinggahan selama semalam....sebelum ke Genting...

Jalan-jalan cari makan pada malam pertama, terjumpa satu hotel yang serupa nama tapi tak sama.....tapi rupa-rupanya, tinggal jua di hotel ane pada 4 hari yang seterusnya kerana bebilik di BTS under renovation.

Tatoo ane inda ketinggalan...dibeli di genting ne....pengajaran, jangan simpan di leher dan kawasan-kawasan sekitarnya....


Tempat ane tah banar....


Gambar ane diambil semasa di dalam bas Double-Decker...syok...aku first time menaiki bas jenis ane...pernahlah naik semasa bas serupa mengisi minyak di Esso, tapi nda bejalan...Tuaci sibuk berkurapak di telefon...


Ane, manisan orang India...manis nyamu, tanyalah tuaci. Nampak gambar pun ijap ba sudah....

Cendol melaka, ngam dengan nama tempatnya lahir, gula melakanya memang "kao"...sedap!

Minuman hanya untuk memuaskan hati....Si Sandra sampai 2 botol ba....

Ane tah permandangan malam Jonker Walk.....Kalau melawat Melaka, tempat ini mesti dalam list tempat yang harus dituju, pasti nda menyesal...

Takut ndada kenangan di KLCC, anetah, seorang satu...




Me Suah Oyster, Sunway Piramid....nda boleh guna chostick to...bejurit bah mulut.....

Ane side dishnya, popiah & ayam goreng...sedap la...
Ane posing dengan 'sentiasa bersamamu'..saja ja tu....

Kerana takut kempunan nda ternaik roller coaster Berjaya Times Square, gambar pun jadilah....sia-sia saja aming kumpul semangat main roller coaster...PSS.....




Awal sampai airport...tu lah...gao, nah, ndada tempat duduk...duduk lantai lah...

No comments:

wtf?