Wednesday, August 6, 2008

Aramaitee!!! Wee!!

Bah, malar gua ja ni blog.... Lakas ehh blog... Mun sdh lps xm, apa lg,minum2 tah... Ani pic seblm start minum... Semua masih steady lg ni... Ani minum beer ja... Lps sdh minum setin beer sama setin chu-hi(beer rasa buah2an, mcm kampai jg la), sama mkn keropok2, keluar tah pg mkn malam..Lupa lacik camera ehh.. Hahaha... Masa ani beer abis sdh bah, ato tah lps mkn beli lg... Sekali beli, membali tah beer sama wine... Lupa jua lacik camera.. Apa bo, palau liao ba.. Aiseh, bo bah... Steady bah gua.. Haha... Ooo, lupa kong ehh, sebenarnya hari ani ada bunga api bah ni.. Dr rumah kawan ku ani, boleh liat bunga api clear... Gua meliat bunga api, enang main mahjong sambil meliat bunga api jua la.. Mana gua pandai main mahjong..


Ani sblm balik, baru tah gua teringat rupa2nya gua ada membawa camera.. Hahahaha... Ani tah tuan rumah, nda boleh bangun liao, apa bo, ia seorang hantam setangah botol wine pakah.. Nda sadap winenya.. Nda laku.. Hahaha.... Ada seorg lg, satu badan merah, siao ehhh... Mcm udang rebus trus... Seorg lg byk nda abis minumannnya... Seorg lg sama gua steady ja la... Gagah ehh... Wakakaka.... Bah sekian tah kali ani... Lain kali lg... Bunga api pun nda terambil pic... Siao ehh... Mula2 ingat kan blog pasal bunga api... Hahaha...

No comments:

wtf?