Wednesday, August 8, 2007

tiba giliran ku pula.....

elow everybody...

kini tibala masanya giliran ku post blog...nya org "lun liu"(hokkien)..hehe...

crita ku ane ada 2 tempat...ku mix kan saja crita ane...

mula mula crita makanan dulu(semestinya)..haha




nah anetah kami order di wagamama...skali diorder, sama bah menu ato...1st time dpt gaji, trus ke wagamama mlm ato...siau eh,hbs gaji trus..
















ini kes gara gara kan membali stationeries di eaton's....mun bo ke cia mcm bo sah bah...atotah pui..haha...skali di fikir2 gua nang ane kan try mknan di tempat baru.namanya "mines Restaurant"..mcm di mines wonderland ne..hehe...bo cai lah amcm s.teo dpt terpikat kedai ane..mangkali warna kedai ato kali...serba kuning ne...

gua nang order ane mee goreng sapak daging kerbau sama bihun goreng...bos nya ckp bihun ane "boi pai" skali dimkn, sedap lagi mee sapak daging kerbau ato..yummmm....




nah anetah mknannya...s.teo suka supnya...bo juga cin ho dim...sampai dua bah...




nah serang..............

haha....

sekian tah dulu...

No comments:

wtf?