Thursday, August 2, 2007

Jalan Jalan



Nyam Nyam!!! Sadap ehh!! Ani namanya shougayaki(babi)... Kadai ani bkn famous pasal mknan ani, tp hari ni gua sj kan mencuba anu baru... Sblm ni gua selalu mkn tori no karage(manuk)... Ato pun sadap.. Harga 580yen... Gua makan sebelum ke jalan2...


















Ani dlm kadai... Damit saja... Wakakaka!!!! Watak2 dlm pic, nada kaitan sama yg idup atau pun mati...










Ani dlm jinja(tmpt sembahyang)..... Ada loceng...











Ani keadaan luarnya......
















Ani jinja yg basar gee...... Ada jua locengnya...












Close up loceng... Cara sembahyangnya, 1st tarik loceng, tunduk, tapuk tangan 2kali, tunduk balik sambil berdoa.... Then abis... Hahahaha...










Ani singa di jinja ato... Singa ani ada 2 ekor... Satu buka mulut, satu tutup mulut.... Ani singa tutup mulut...













Ani singa buka mulat... Ada ba cerita di sebalik tutup n buka mulut... Tp gua lupa... Hahahaha

















Ani nama tmptnya Nawate... Sini ada jalan straight lps to byk kedai2... Ala2 Petaling Street, tp anu super mini.... Sini Dewa Katak ani jaga pakah... Byk patung kataknya....









Ani patung katak jua.... Tp nada smurainya...

















Nah, ani tah Mcd jipun.... Gua nda makan Mcd hari ani... Gmbr dr luar ja la ahh.... Pasal sudah makan lunch... Hahahaha....












Ani muzium jam... Ato pendulum clock di luar muzium.... Basar jua la...












Ani namanya, Matsumoto-Shi Tokei Hakubutsukan.. Matsumoto-Shi ialah tmpt gua tingaal skrg... Matsumoto-Shi ani salah satu bdr dlm Nagano-Ken.. Tokei=jam... Hakubutsukan = muzium.....
















Hahahaha... Jgn takajut!!! Esso!!! Guna camera baru, gua zoom dr jauh....













Ani Esso jua..... Sj minta puji ambil pic esso... wakakaka!!










Esso again! Mun ada kereta masuk ja, trus pekerjanya teriak kuat2 Irrashaimase... Welcome!!!!













Ani sj2 gua ambil... Kucingnya basar... Hahaha..











Nah, ani di tangah2 bandar ni... Tp ada org mandi... Pasal kan Summer sudah... Strt sdh panas.... Hahahaha.... Sikit lg gua join.... Nasib sj ada mama kina2 sai ato....

No comments:

wtf?