Tuesday, August 7, 2007

Makanan!!!



Nah, ani tah TakoYaki namanya... Intinya sotong.. toppingsnya sos(gua pun nda tau apa, tp org jipun mmg panggil sos sj selalu) sama mayonnaise sama serbuk2 ato... Serbuk2 ato selalu daging ikan atau babi la( yg sdh dikeringkan).. Gua pun nda tau napa org malaysia(Islam) main antam makan sj, nda check... Hahahahaha!!! Ani 6 biji, 300 yen...














Ani Mister Donut... Kadai donut paling famous, standardnya mcm Dunkin` Donuts la kalau malaysia... Ani sebenarnya kertas pemigang donut ato bah....













Ani bungkusannya.... Panat2 gua ke Jusco berbasikal membali ni... Tb2 terasa kan makan...












Nah, ani tah yg gua bali.... Pun sia2 ja ah... Bukan gua rangka makan 4... Ani tah gua ge lunch n dinner... 2 for lunch, 2 for dinner.... Perisa gua bali, custard, almond, choc(2)... Ani satu biji lebih kurang 105~130 yen..














Donut yg ada lakuk2 ani lain sikit dr donut biasa.. Donut biasa ampuk ja.... Ani kenyal2 ge... Gua pun bo chai Dunkin` Donuts ada ka bo... Dulu gua selalu bali di Dunkin` Donuts mcm semua anu ampuk ja... Hahahaha, mn2 ja la.... Anyway, ani perisa almond...











Wakakakaka.... Ani mknan kalau malas masak... Perisa curry!!! Ani salah satu ja, byk perisa lg gua selalu makan.... Ani satu 99 yen ja....

No comments:

wtf?