Wednesday, August 1, 2007

Setelah Sekian Lama Berehat.....




Ani pic lama... masa gua ke ladang wasabi... Nama Tempat : Daiou Wasabi Noujou....
ane, mcm kira papan tanda nya la....













Ane, geng2 ku membuat soba.... Dr kiri, suami isteri Jepun n org China....













Pic soba sdh ada kan hari ato.... Ani pic oyaki, mkn slps soba... Ane mcm kuih la... intinya kacang itam... sayur pun ada... yg sayur nda sadap!!!! gali gua chia!!! gua makan anu kacang hitam ja......




















Ani pic lama jua... Dr kiri org China, japam, malaysia... Ane time makan2 di bilik....










Ani org maalysia jua... tp datang pakai duit sendiri ge.. Ani org Cina....















Ani taiyaki.... lps makan taiyaki ani, trus gua berblog.... hahahaha..... Intinya ada mcm2.... kacang itam, cheese, custard, mcm2 la..... Gua boi anu cheese sama custard....





















Hahahahaha......... sadap eh!!!! 100 yen satu.....

No comments:

wtf?