Thursday, August 23, 2007

Nah.... main kau buaya....


kemarin aku pegi taman buaya bah sana tuaran..... ane tah tiketnya rm10.... kabur eh gambar ane.... berbaloi jugalah.... tiket ato jangan dibuang ada lucky draw..... tapi aku inda lucky lah inda dapat hadiah.... hahaha...... hadiahnya rantai gigi buaya.... ori atau palsu gigi buaya ato aku indatau...


nah.... buaya ato...... besar gila eh..... macam kayu balak.....


salah seorang pekerja di sana..... ane juga salah satu buaya show di sana..... orang ato ingat syok kali tidur atas buaya......hahaha...


lepas show buaya ada lagi show tarian tradisional.... ane test main untuk pelawat.... kalau terkapit kaki ato ia hadas..... hahapit hahapit........


selain buaya ada jua binatang binatang lain..... macam zoo tia.... hahaha....... kura kura.... lauk, payau, ular, burung unta, biawak pun ada bah..... ane tah gambar gambarnya di bawah.......


nah biawak..... aku indatau lah kenapa pemilik taman ane kan pelihara biawak...


macam ikan keli..... banar kah to ben keli???


aku indatau apa nama lauk ane.... macam lauk albino..... putih saja....


lawa eh lauk ane.... satu group arahmaiti.....


payau...... kawan ku ne..... jinak punya....


burung unta.... inda sihat eh burung unta ane.... bulunya banyak gugur....


ular..... dalam kurungan kaca..... inda pandai bergerak..... kan pacah saja inda ku katuk cermin ato.......
bah..... ato saja tah post ku kali ane...... panjang suda..... boring kamu semua meliat karang...... nasib jua tah post buaya..... kalau aku lagi post pasal makan loya karang.... bah peace out......

No comments:

wtf?