Sunday, January 6, 2008

Siang Siang Pan Mien

bah, kali ane geng kk blogger @ team kisaran batu pigi serang di kedai makanan baru. sebenarnya kedai ini agak familiar di Damai. Tp kali ane, lokasi kami bkn di Damai sebaliknya di Lintas...jgn kau, kedai baru ne..kami ane pandai bah mencium bau kadai baru, atotah kan taste dulu, sadap kah inda..

malaskan ku ulas byk-byk, karang boring pulak kamu..

Sebenarnya, plan kami ane kan ke Milky Way makan laksa bersantan...last-last jumpa kedai baru, cancel tia.. nah anetah signboard siang siang pan mien..



Naik tah standardnya...24 Hours lagi to....

anetah team kisaran batu yg hadir..bkteo, memeng..........
tuaci & s.teo

yg lain di kedai ane, self service...mun mau order, order jak di counter..anetah antara menu-menu yg famous di sana...


selepas habis bincang pasal menunya, akhirnya gua nang order Menu NO 2 X 2 Pax ( 1 Soup & 1 Kanlau) & menu No 7 X 2 Pax.

above: pan mien potong Soup

Below: yi mien + Leong fun susu...(complete set = RM 7.60)


semua pun order leong fun susu...leong fun susu harganya RM2.00. sadap eh, cukup rasa and cin lamak...

ane kanlau set. atas: kanlau pan mien ; bawah : soupnya..

selepas selesai makan,
kami bagi rating lagi


s.teo: 7/10
bkteo: 7/10
tuaci : 4/10 (prefer anu Lido)
Ndabanama: 5/10 (anu kanlau miennya karas)


suggestion: klu kan ke sana, minum jak Leong Fun susu. semua Minuman nya mahal
antaranya :-
Horlicks : RM2.00
Kitchai Ping : RM 2.50

byk lagi menu minuman yg lain.tp ndak ingat. lepas tu byk lagi to salah...hedeh...

No comments:

wtf?