Monday, January 7, 2008

ASAKAN K.U.C.H.I.N.G @ SKALI DUDUK

bah ku laksanakan tah tugasku blog psal kuching (27/12/2007 - 2/1/2008) ane skali duduk ngam lagi conection laju ne awal pagi. kisaranbatu.blogspot ato tutup tia bari sasak pulang baik tah boidea.blogspot ane dijadikan blog rojak.

bah random ne susunan gambar dan cerita:

bah jaga haram ne hehe. ku lupa nama food court yang ku tau food court ane dekat everrise departmental store 4th mile. ane mee poh special @ rm3.50. mun biasa rm3. mangkali dua biji ato rm0.50. sedap ne.

ane namanya belacan beehoon @ rm4.00. ku pikir sedap banar barang ane skali ku cuba nah mcm masakan kakak anu belacan kangkung tp dicampur beehoon. bau eh mulut lepas makan bari sasak mun burp. barang brown ato sotong.

side dish nya utk makan mee. cha sau and sau nyuk @ rm5.00. biasa saja. anu foh sang punya lagi sedap.

kit chai ping @ rm1.50. lain kit chai ping nya masam! gerai ane punya kit chai ping lain. anu tempat lain ok jua mcm anu KK. ada chopstick lagi ntah kenapa.

pengumuman: stop tah ku di sini dulu nantikan tia part2, pt3, pt4, pt5, pt6, pt7.. skali ku liat koleksi gambar mau dekat 400 photos terus tungkal kan blog. bah nantikan!

No comments:

wtf?