Monday, January 7, 2008

Blog Olog ilog Dlog Elog Alog

baru tadi mafia cawangan lorong mawas aben & KKBB mari kerumah...... aben memajal ku post baru....... jadi anetah....... segala gambar sekian lama pun ku selit kan saja tah..... Bah Hantam saja Tah macam slogan blog kita ne........ biar tah ku mula dengan gambar gambar dari lama sampai yang terbaru...... ikut urutan ah.......



ane gambar ahong a.k.a mafia jipun..... jaga garang ne..... ada gundiknya di belakang..... teliat kamu ato??? yang bercorak di mua nya...... Tuaci, ndabanama dan ahon...... ada nostalgia kah??? ku dengar berita mafia jipun ane mulih pada bulan 2 sempena CNY.........



nah ben......... gambar ane lupa tia bah kan bluetooth........ Santa nya pandai inflate sendiri...... hahaha.........



gambar ane ku ambil di petronas Ayer Keroh...... ayer keroh ato di mana aku pun indatau lah tapi di signboard nya memang tertulis petronas ayer keroh..... dekat dekat KL pakah......... mat rempit kah bukan aku pun indatau..... kamu tekalah..... motosikal nya yang oldies........ laju kah tu ah??? kalau rusak motor kawan main tolak pakai kaki dari belakang.... hahaha.......



ane tah nama airport airasia di johor....... nasib jua ternampak sign ane sempat jua ku lacik......



inilah kapal terbang yang ku naik dari johor mulih ke kk....... delay lagi stengah jam..... pasalnya captain pramugari kena ambil untuk penerbangan ke macau...... delay pasal terpaksa menunggu captain pramugari yang sedang cuti balik kerja..... kesian captain ato baik baik cuti kena lagau kerja.........



gambar ane ku curi gambar pakai handphone..... kalau pramugari ato nampak memang kena sound ne........ tapi nasiblah...... semua pramugari ato di dapan....... aku duduk seat yang paling belakang....... penumpang sebelah ku macam penagih gaya nya... kurus lidi, muka pucat dan pakaian pun gaya penagih...... beri ijab jua eh.... hahaha.......



nah...... gambar caroling sebelum X'mas di City Mall...... tujuan ke City Mall ato membeli pen kiriman Koko Choo........ KKBB bilang semua lau lau liao...... warga emas....... gold member....... exchange gift ku bukan compass eh...... aku inda mengaku.........



gambar Kayla masa X'mas di laming......... garang eh gayanya....... jaga kena tikam..... pisau damit ato collection si nigel....... muka Kayla jadi garang disebabkan inda kena bagi main ps2....... Brandon bah jajal.......

akhir sekali........ ane tah saja blog ku buat masa ini......... indatau apa lagi kan di tulis....... until next time...... over and out.........

No comments:

wtf?