Thursday, September 6, 2007

Wong Kok Char Chan Teng (Warisan Square)

taaa daaa...nah ane lain bukan makan saja...ndak pandai sanggal..ane mencuba mknan baru pulang kami tp mahal la...

nah ane aku sibuk2 pilih menu...kacau otak eh....



ane sampat lagi tuaci mengira hutang-hutang nya....mcm nada lunch time jak ne...(sambil menunggu mknan datang)




sempat lagi bah berposing dua org...

nah ane pun sama...posing jak..padahal kan ambil mknan,mua org jak nampak.
nah kan ndak memau bah
nah, ane kedapatan bertalipon sama si nathan...punya lama bergayut!!!



nah skali mknan sampai trus bah s.teo letak talipon..mana mau ketinggalan....ala, gua lupa liau apa menu yg gua nang cia...tp yg penting ho cia la...


nah skali tuaci mengorder bkn alang2 lagi...nya tuaci kan lepas stress atotah byk diordernya..haha....ada dessert lagi...yg empat sagi ato Toast Bread With Milk and Thick Peanut Jam..harganya RM3.90...ato jak yg ku ingat



ane nasi goreng yg diorder oleh tuaci.bolehla tahan..ege minuman pun sadap...mun sepa yg terasa ai ke cia,boleh la cuba di sini...yg penting ada usin...

No comments:

wtf?