Thursday, September 6, 2007

cuti cuti malaysia

kali ane ku kan bercrita pasal cutiku d kl.
Nama: ABC Teringin
Tempat: Sate Kajang Hj Samuri
Harga: RM3.00

nah anetah sate kajang yg paling famous di kajang..secucuk RM0.50.kuahnya sadap nyamu...tp jangan rangka ditapau bawa balik dan disimpan satu ari...ada denang Lau Sai.. yang kami mkn ane sate ayam,daging dan perut.ada ulam-ulam nya lagi..ndak sadap.ulamnya timun sama bwg merah.

skali makan hendak lagi...ari kedua pun kami tea time di sini..nyanyat eh!!


ane pula HOTEL NEW CITY...tempat kami tinggal d kajang...sanang kan berjalan...ke Metro kajang dekat,ke kedai mkn dekat,ke KTM dekat...tp ke KL guna kreta jauh la..haha

ane lokasinya di Jusco,Mid Valley....masa dulu hong2 kan ke jepun,ku bawa mama sama papa datang makan sekali,ane ke lagi cipai...nyanyat jua...yg ho chio,duduk lagi tempat yg sama ....ane laksa penang yg paling ho cia...supnya pekat eh..



ane pula cin ho chio...ege selipar wu tanda ge..kena potong ege depan,pasto sampit lagi...saiz 10(selipar jeun)...saiz sepuluh ane kecil ge kaki jak boleh muat..palui karaja ane eh...

ane pula,nya jie jie ndak pernah pigi Dunkin' donuts...ane di Mid valley jua..yg paling sadap Strawberry filling sama strawberry topping..antah gua pun so somi cai apa ege nama...yg penting masuk dlm perut...










No comments:

wtf?