Tuesday, September 11, 2007

Summer Holiday 1 (tokyo)


Ani di Tokyo Dome, stadium baseball... Sebelahnya ada Theme Park.. Gua naik Roller Coaster ato sama masuk rumah hantu.. Roller Coaster ato bikin takut jua la, menjunam 110 degree...














Ani di Tokyo Tower.. Kalau kan naik, guna lift, tp bkn smpi atas la, smpi separuh sj gua rasa...



















Ani view dr atas Tokyo Tower.... Nampak tah view byk2 lampu ani...













Ani Hard Rock Cafe, Tokyo... Ada byk lg Hard Rock Cafe di japan, ani cuma salah satu... Ani cawangan Tokyo ge..












Summer Sonic.. Concert!!! Best ehh!!! Byk artist!!

















Ani di Ebisu Garden... Gua nang pg sini pasal ada dlm satu drama ambil shot di sini... Hahahahaha!!!!












Kalau panat2 pusing tokyo liao, sini tah gua nang minum2... Starbucks!!!


















Ani di DisneySea... DisneyLand blm lg pg... Lain kali tah....











Ani di DisneySea jua.... Byk lg pic ani, gua pilih random ja ni... malas ku pilih, terlampau byk.... Hahahaha.... Bah, next post pic di tempat lain lg.......

No comments:

wtf?