Wednesday, September 12, 2007

Summer Holiday 2 (mt.fuji,fujikyuu)



Bulan lepas, gua naik mt.fuji.. Ani gua sebelum naik.. Gua nang start naik malam, smpi pagi... Ani masih steady lg... Kasut, seluar, sama topi ato pakai buang.. Topi ato gua suka, tp rosak tia selepas naik fuji... =(


















Ani tah team rakyat2 Malaysia yg naik mt.fuji... Tongkat ato gua nang boi, sanang sikit kan memanjat...











Ani tah target gua nang, meliat matahari terbit dr atas mt.fuji... Siok nyamu....









Ani di puncak, panat ehhh... Siao!!!! Nada mood kan bergambar trus...














Lepas mt.fuji ato, gua nang ke fujikyuu.. Fujikyuu ani theme park yg famous jua la di Japan.. Byk roller coaster nya masuk world record.. Mcm yg gua ge belakang ani, roller coaster yg chin laju, mmg laju ehh.. Siao!! Namanya dodonpa.. Max speed,172km/h, Max acceleration, 4.25G, Drop angle, 90 degree....


















Ani namanya Fujiyama.. Ani masuk world record jua... Kalau inda silap longest kali... Ani menjunam bahaya jua... Lupa ku sdh brp degree.... Kacut jua la parut!!!

















Ani namanya eejyanaika... Ani bakal masuk world record, pasal baru siap ge... Ani nampak mcm roller coaster biasa, tp kerusinya pusing 360 degree sambil bergerak.... Ani kalau nmpk depan mata, mmg bikin takut...















Ani rumah hantu, masuk record jua... Hantu ato membubut ehh... Siao2!!!! Byk berlari ehh dalam rumah hantu ato... Ampus sj inda... Hahahahaha!! Bah, next post ada lagi... Tunggu ja la ahh....

No comments:

wtf?