Tuesday, June 26, 2007

LOT NO.7 & 11 PENANG ICE CAFE @ ABC POCO- POCO

bah, kenapa la bah, bah biar la bah.. 23 -6-07, kita ne menyerang lagi tanjung aru beach..lama suda boidea.blogspot ane karing..kan, pacah-pacah suda kekaringan..mari tah ku berseloka..


Nah, sah tia ABC poco- poco ato ada seluar katak eh..bkteo, 4 kali sudah berturut- turut mengunjungi Lot no.7..tapi, kali ane, bahang seluar katak ato tambah kuat lagi, dari lot no.7 ke lot no. 11, ada tia lagi chaw kuey tiaw. nah, ane tah ABC perahan kao-kao..tapi, sedapnya, sehingga menjilat jari eh..kali ane, dragonfruit nya ano mahal eh..ano, merah.."maniiit"..


banyak ba kita ne makan hari ato..dari lot no.11, di order chaw kuey tiaw yang berperisa penang..tuaci sudah mewarning waitress ato, jangan kuey tiaw sabah ah, saya mau kuey tiaw penang..iya, nya waitress ato, sekali datang..nah..amik kau..kurang garam..


lapas ato, mengorder lagi kita ne sayap ayam madu..ada lagi satay ayam dan ketupat..full-course meal eh.. makan sampai kan pacah perut..ditambah lagi dengan jus nenas dan jus honeydew-susu..


ane tah upacara menggosok chopstick sebelum mula makan..tuaci sangat happy..lama suda mengidam satay ayam ato bah..tuaci order jus nenas dengan penuh semangat ba..inda mau gula, inda mau ice..mau yang ano original kunun..nah, sekali, datang tia pineapple jusnya..inda sadap..padar..haha.. kesian semua..

BURRRPPpp..nah, mun blender Kenwood, tetap juga hebat bah..inda lama lagi, kan upgrade suda jadi blender SONY..tinguk tah jus tuaci..selalu inda habis..ABCDEF inda abis, kali ane pun inda habis...bah, karing suda eh..

No comments:

wtf?