Tuesday, June 12, 2007

Hmmmm

sanang saja kali kan sampai 1000000... gua dlm sehari lbh kurang 10 kali log in... hahaha... skrg masa chipeng pukul 1:52am.. gua sdg tunggu baju dlm washing machine.. tb2 terasa rajin ai mengemas, so gua cuci baju lo... hari ni mcm lain eh, terasa hati nda sanang..hahaha, ada org rindu gua kali.. lg pun gua skrg susah kan tidur, napa ah?? chin boring ehh... hari ni stress lagi, webcam nda blh guna, pasal windows vista ni(gua rasa)... sayang sj gua ge dui... panat2 gua saving, hahaha.... mcm mn kan boi kereta, hahaha..... hari ni main game sama the koko ben2, semua kalah ni, tmbh tia stress... hahahahaha... mati ehhh, cuba de nang bayang stress + boring.... keluar tia semua jerawat... argh!!! bisuk lg ada class 1st period, bari malas!!! sure dlm class mengantuk ni... napa gua masih blm nampak siapa2 tulis resepi masakn sedap n simple... nada respond ehh... mcm mn malaysia mau maju?? bah apa gua merapu liao ni.... nada2 liao ba.... kau pun tau bah tu liau!!! =) bah ta ngah nya, hari ni smpi d sini sj la ahhh..... de nang pelihara la de nang ge perangai ato... haha.... byk jg gua ge `haha` ane... dlm setiap post mmg mesti ada `haha` ni.... napa to ahh??!! mcm paingan liao ni.... bah, ciao cincau!!!

No comments:

wtf?