Tuesday, June 12, 2007

CILAKA PUNYA LINGAM PALUI BABI - 135018




bari panas eh..cerita panas- panas ne.. tadi, jam 5.09pm, koko boy2 call saya, bertanya ai sari ka bo? wa apalagi, dengan happynya, mestilah mau!! tiba- tiba, dengan cilakanya, datang tia si lingam palui babi yang bernombor 130518 mendrive kereta WLQ4667 menunjuk macam jarinya kena rasuk hantu suruh beranti di tepi jalan..
dengan macam tainya, kan dibarinya ku saman la kunun..ku terima saja..bukan juga ku dapat menolak..cilaka kan? sampar eh..jadi, ku dengan penuh kebencian ambil tia kertas, tulis nama, numbur dan plat numbur keretanya..ato tah ku tau namanya si lingam palui babi, bernombor 135018 dan nombor kereta WLQ4667 ato..trus, dinampak tia si lingam ku menyalin nama, nombor dan plat kereta..palui eh..
trus, datang tia si lingam ane, cakapnya, 'mari saya tulis nama saya, nombor saya, nombor kereta'..ku cakap, 'inda payah, saya tidak perlu'..trus, si lingam palui babi ane lagi, cakap, 'kalau tidak puas ati, jumpa di mahkamah ba'..trus, ku jawab, 'inda payah'..trus, ku suruh ia tutup pintu kereta SL717 ku..trus ku jaling ia..bari panas kan..
tapi, wa juga yang kena saman..cilaka eh..hilang duit ku..
bagus lagi ku bali ubat kurus..
nah, sekarang ane, apa kan ada? tambah gumuk and hilang duit..tapi, berulih jua ku sari..

No comments:

wtf?