Sunday, June 10, 2007

kehidupan hjg minggu

saturday gua ke jalan2 sma org jipun (berbasikal, wakaka!!)gua ke muzium jam, istana...makan.... jusco....lps ato balik ke gua ge bilik, gua msk curry!!! tiba2 ne, gua bo plan pun... gua ge kwn tiba2 kong makan malam masak ti gua ge bilik... gua bg alasan gua ge bilik kotor(actually gua blm terer masak) tapi e kong nda apa, so terpaksa tah masak.... tapi sadap jua ni.... cuma mcm terlabih garam... tapi OK la utk 1st timer(puji diri sendiri)... e ge curry boleh makan 2 kali dinner n sekali lunch.... hahaha... e ge ayam gua makan sikit2, gua byk makan nasi n kuah sj(saving + diet)... bah, siapa2 kan belajar masak curry, tanya sj gua.... tapi yg paling penting masa masak, masukkan kasih sayang.... hahahahahaha.... ato rahsia sadap!!!! nanti gua rasa gua oisai kerja ti salim liao ne... nasib jua menjadi 1st try..... sorry la, bo gambar.... kalau ada gmbr sure de lang pun terasa ai chia ni... chin menyelerakan ehh.... =)
p/s: siapa2 ada resepi masakn sedap n simple, jln malu2 post!!!! hahaha...

No comments:

wtf?