Wednesday, June 13, 2007

KARING MACAM TULANG


sebenarnya TPK tiada check di friendster, dia mmg sudah ingat hahaa sampai betulis lagi bah di meja. bah apa inda, ex-roomate nya bah si KTPK @ mafia seri gaya hahaa! love at first sight ka? kesian semua gambar si bumblebee damit bah. gambar beputung tia karang. ada party ong dia buat di taman rimba, segala chong kah kiat bah hadir. dia tu kuat melayan anime supaya dia paham bahasa mu bah ong. bah kan karing jua sudah, karang saja lagi. peace out. auu ah semalam KTPK ada sms, dia suruh kirim salam semua tua muda jauh dekat. ong bah gambar tah apa apa sana, lain kali mun sudah ada memcard baru simpan. baik banar blogspot ada autosave. semalam gua tolong puidra bawa jumper, keretanya mati tengah jalan. gua tulis pasal dia janji mau belanja makan. gua takut lupa. rugi to. bah peace out. saya mau makan devi's. saya mau minum soup laosai. saya mau makan keropok-whatever-dum.

No comments:

wtf?