Saturday, December 6, 2008

WAN WAN- Here we come!

Hmm, sejak kebelakangan ane, macam post ane, pasal makaaaaaannn saja. (ada lagi dua post pasal makanan blum kena entry). Tapi, ane jua tah aktiviti yang kerap dilakukan.. Jadi ane tah jua yang di post. Hari ato, mom-dad ke Papar untuk orang kahwin. Lepas to, direct ke Menumbok untuk buat prayer untuk Uncle Teck Lun. Milia pun pergi Menumbok jua. Jadi, tinggal tah aku ne sama bkteo di KK. Bkteo menunggu di Esso. Aku dari mana ah? Entah eh..dari rumah mengkali..ooh, pastu aku menyinggah tah Bkteo di Esso. Mia mengirim Tom Yam Wan Wan (nya, kalau kamu ada singgah la)..mun inda menyinggah, macam lain..Jadi, hantam tah Wan Wan. Lagipun lama suda inda makan dan rasanya macam belum ada entry pasal Wan Wan dalam Boidea. (nya, Bkteo ada, ku mencari, tapi, indada pun..)

ane tah menu yang ada di Wan Wan. Macam ada turun harga suda.. Bkteo, mula-mula ato, kan makan tom yam mihun, ku tanya, sure kah mau tom yam mihun..iya, nya bkteo. ba, ok lah. Aku order Kon Lou sweet and sour soup. Bkteo dengar ku meng'order' Kon Lou, mau jua ia Kon Lou, kunun..Appuuu, mengikut banar..haha.

banyak orang kan? tempat ane, special sikit..ada penjaga parkingnya sendiri, lepas to, kalau kan membayar bil, ada tah orang yang tolong memanggil..panggilan yang balik-balik lagi to..

A-Must-Drink. Kit chai ping.

Sweet and Sour Kon Lou Noodle

Slices of Fish

Kon Lou Noodle with minced chicken meat. Bkteo cakap, mun kan tambah minced chicken ato, kan mambayar lagi RM1.00..inda tau kebenarannya, sebab indada bil..bayar saja.

Tom Yam Soup

Close-up: Sliced Fish Tom Yam Soup with Kon Lou Noodles

Jumlah bayaran: RM2+.++..inda ingat sudah. tapi, termasuk tapauan Mia la..boleh tahan la.. =)

2 comments:

Unknown said...

Yeah..Wan Wan still the best. I think for abt 6 mths I havent go there..hehehhehe

s.teo said...

it's very nice but everytime, having my meal there, i'll be very thirsty after that..i think, it's MSG overdose..hehe.

wtf?