Thursday, December 18, 2008

L.A.P.A.R.E.H.H! MCDELIVERY = MCSH*T!

sekarang ku tengah blogging dr tempat kejadian heheeh. kerja night shift ku ne pasal cashier ato cuti jadi aku tah mengganti. kerja punya kerja perut ane lapar terus mencari tah ku nombor mcdelivery ato. sekali jumpa nya website ato call 1300-13-1300. sekali ku call dibarinya lagi satu nombor 088-232358. order pun kan 15 minit bah babal banar org ato esso depan kuwasa sebelah bangunan HASiL pun payah banar kan paham!

anetah dangan ku sampai pagi. nasib jg esso ane ada internet mun inda gantung ku ehh!

online menu mcd. big n' tasty (TM) besar burger ane dlm gambar mcm tinggi dr bangunan hasil bah jd ane tah ku pilih pasal laparehh! tunggu punya tunggu..

selepas 1 jam datang tia motosikal mcd ato 1 jam bah ku menunggu! CB banar sikit lg ku kan cancel order nasib sj lapar bamati. isi minyak lg ia pasal lepas ane kan ke foh sang nya hahaah siapa kian di foh sang yg mengorder?

yay! big n' tasty! gembira ku ehh mcm kanak kanak riang!

sekali ku buka burger ato OHH SHIT! harga nya $14.85 bah hahaah burger sial!

haii.. jangan tah mcdelivery ane puaka banar! sebenarnya kan tulis panjang lg bah ne tp lapar ku sudah hahaah first and last lah mcdelivery ane. tunggu lagi sejam! cuba banding anu sebenar sm gambar inda kau panas?

No comments:

wtf?