Sunday, February 3, 2008

Tempat untuk Mencuci Mulut

YOYO tempat yang sangat sesuai untuk minum- minum dan melepak- lepak..sesuai untuk semua peringkat umur. Dari yang kecil hinggalah yang ke tua..


makanan- makanan yang telah diorder. warnanya sungguh mengancam..

ane, pandangan dari sudut yang lain..eh, macam sama ja to eh..


ane, pandangan atas..ane, namanya Love Fruit..

pandangan dekat Love Fruit..rasanya masam-masam,manis-manis..teksturnya macam kedondong..tapi, warnanya hijau-bajau..ndabanama cakap, mangkali kena campur sama lime..inda ku tau eh..tapi, mun makan banyak, boleh- boleh kena gastrik ba..

penghayatan 100%..supaya inda rugi..


ane. orderan yumiko..lapar kununnya..padahal, dinner malam ato, menghantam ayam bercacap sos sedap..

pandangan yang lebih dekat dan nampak sedap..


yumiko pun menghayati 100%..tuaci menelan air liur saja tah..haha..


pelahap eh..

share sedikit sama ndabanama..tuaci menelan liur lagi..kesian semua..


yumiko, bo kam chia..tinggal ano tengah- tengahnya, untuk dimakan perlahan-lahan. save the best for last, nya yumiko..


gendang- gendut;
tali kecapi..

kenyang perut..


senang hati..

nah, ane tah bilnya..inda termasuk yang tapau lagi..
ATO YA..

No comments:

wtf?