Wednesday, February 6, 2008

Dui.... ano biasa...

Ane makanan biasa saja, tapi sedapnya masih belum banyak yang bulih lawan... memperkenalkan makanan set-meal MAN TAI RESTAURANT!!! asalnya dari Beaufort, tapi sekarang sudah menjelajahi kawasan Bundusan@Penampang, Gaya Street@KK dan Kingfisher@Likas...

Setmealnya kalau ano seorang biasanya dapat satu nasi, satu babi dan satu sayur...


Sasaunya ane sedap nyamo, nda telampau manis macam yang di Lido, ngam saja rasa masin:manis nya tapi kadang-kadang ato babui belamak dibarinya...


Sayurnya ane memang sedap, mun anak-anak malas kan makan sayur, ditapaukan saja sayur ManTai, gerenti habis punya... Entah apa kah secret receipe nya, mangkali berkanji atotah membari sadap...


Ane extra saja kalau mau, talur guring sasau...


Ane ayam nya, masin pasal kana tuyung saja sama kicap, bukan kuah ayam, tapi boleh lah saja kalau lapar, kalau nda lapar, stuffing face saja ne, paling optional punya... nda order pun nda apa...


Mun 2 orang makan set-meal ane campur juga chinese tea 2 galas, talur dadar sasau dan ayam kicap tulen, harganya mencecah RM22.oo++

No comments:

wtf?