Monday, February 11, 2008

Nostalgia Rumah Lama Menumbok

Di masa chu 2 tahun baru cina di menumbok segelintir geng blogger yg jajal a.k.a kaki bomb/mercun menjelajah kawasan belakang rumah mako dengan berbekalkan 2 biji mercun happy boom dan kotak bakas bunga api.... time on the way ke sungai yang biasanya ada orang memancing ternampak tia rumah lama tempat tinggal Thaikong dan Thaima..... gambar ato ada di bawah.......


Ane gambar yang diambil masa on the way pegi rumah Thaikong dan Thaima.... ada suda jambatan beratap.... dulu indada pulang.... macam resort B.K.T bilang.... ada banyak gu sai lagi.... masih macam dulu aroma ato....


Ane pandangan tepi rumah ato.... boleh nampak pintu depan.... patah-mematah kayu-kayu dan atap ato..... sampai mumut.....


Tempat Brandon berdiri ato tah pagar rumah.... inda nampak suda.... habis kena tutup daun-daun dan rumput.... ane kunun kunun nya Brandon cuba masuk rumah ato..... tapi inda dapat buka pasal banyak daun berpaut.....


Pandangan belakang rumah ato...... kalau diliat banyak bah segala daun dan rumput panjang..... macam haunted house nya si nigel........


Ane shot yang diambil bersama Nigel dan Brandon di dalamnya..... mereka dalam gambar ane pasal inda pernah ampit kan masuk rumah ato..... jadi dari luaran saja..... Nigel ato kotak bakas bunga api dan happy boom inda mau lepas bah...... macam emas......

Sekian ane saja

No comments:

wtf?