Sunday, December 27, 2009

Sadang Sadang Jua Karing 2 !!!

Bah Bah Bah... Ani pun pic lama liao jua.. Haha... Baru kan buang tabiat memblog skrg... Ani party/minum2 after final xm 3rd year 1st sem.. Sanang crita, sblm gua balik hr ato la... Ada la jagung2, dlm 15 org miato...
Liat tah org Jipun, mun sdh minum hampalang chut pha bah... Ani mun ku nda silap, si baju itam ato ambil HP si baju putih... Jd si baju putih ato kan ambil blk HP nya... Jgn kamu pikir lain2 tapulang... Ada jua la yg sibuk melacik pakai camelos...
Ani close-up ahli2 yg join ari ato... Nda tau kan tulis apa ehh... Apa la kunun tujuan gua blog pasal ane... Haish!!!!
Ani aksi2 chut pha jua la... Gua pun nda ingat liao napa e bt miato... Mmg sdh chut pha jua kali la...
Ani abis liao minum2... Ada yg masih steady, ada yg kan berdiri pun payah liao... Mcm2 ragam la... Ani bincang2 lps ani kan ke mn lg kali ne...
Blkg gua ato station kereta api... Nah liat basikal ku... Mn ada bakul liao... Mountain Bike bah liao... Ani time summer bah, ato tah steady ja pakai seluar pindik...

Bah, sekian.... Bah 2 blog liao ne dlm sehari.... Ku liat2 lg camelos ku, mun ada lg bahan kan diblog, gua blog lg la....

No comments:

wtf?