Friday, July 31, 2009

Journey ke Pulau Full House

Bah Bah Bah... Anitah trip ke Pulau Full House masa gue ke Korea time muda2 dulu... Haiz... Sienzzz..... Gua nda pernah liat Full House bah... Tp nya org kalau nda smpi pulau ani mcm nda smpi Korea... Terpaksa la gua pigi jua... Hehe... Payah ehh kan smpi pulau ani... Mula2 naik ferry dulu...
Sudah smpi pulau ato, kena sewa basikal lg utk smpi ke tmpt bagas shooting drama Full House ato... Naik bukit turun bukit, smpi tah tmpt ato... Naik bukit tolak saja la basikal ato.... Ampus lo gua mun kayuh basikal naik... Wakaka...
Nah smpi sudah... Ani kali pelakon2 Full House ato....
Me n Full House.... Haizz.... Sienz.....
Ani dr angle lain rumah ato.... Bah sienz ehhh entry kali ani.... Malas gua kan mencari gambar lain lg... Ani tah saja utk kali ani... Kasi ilang stress MAPIA skit.... Ku dangar2 siang malam bah ia bz memikirkan baju boidea ani... Uban pun tumbuh ba.... Haiz.. Sienz.... Si Yumiko kan menolong2 jua, tp nya si MAPIA biar ia sj urus.... Siao ehh.... Chin bertanggungjawab liao bah MAPIA... Bah apa nda, 12 tahun berpengalaman sebagai MAPIA bah tu.... Bah 22/8 ialah anniversery MAPIA jd MAPIA.... Open table nya MAPIA... Ready2 ja kamu... Bah, Sienz... Enjoy lu gua, br abis xm bah ni.... PIZZOUT!!!

No comments:

wtf?