Monday, May 5, 2008

Kopi Botol ka Kaki Botol???

sasaran kami kali ane ke museum 1945...ngam ka?gua lupa liau ege nama....order 3 kopi botol

cuba denang teka berapa harga 1 botol? minum sekali, terasa kan minum lagi..jaga ada "***********"




ane antara brg brg antik yg ada di museum...basikal tua tp antik...
ane radio zaman dulu2...
paling dalam:telephone yg nomburnya dipusing bknnya dipisit...
mun kan pusing nombur 9, mau tunggu hampir satu pusingan baru terdial...
antetah kecanggihan telephone yg dicipta oleh alexander graham bell
gambar depan ato seterika arang...simpan arang baru boleh panas...
cuba bayangan mun denang ge baju cin putih...pastu guna ane seterika...mun ege arang hancur and perancitan...ada jua kotor baju ato...
tp terpikir balik mun org dulu2 guna ne seterika, bo juga enang complain...

No comments:

wtf?