Tuesday, May 6, 2008

Happy Burpday eh!!

walaupun limpas liau guage birthday..tp masi ai lagi post...sekadar hong basah blog ane...
ane celebration masa ante office...masa ane malu gua bergambar sorang2...haha...
April ge birthday celebration over budget pasal boss yg uruskan...gua juga yg susah ai explain sama management..haiz...

1) cake secret receipe
2)pizza hut
3)minuman milo kotak
lepas habis mkn di opis kira2 jam 7.30pm...sambung lagi di Upperstar, Damai....oleh kerana menunggu s.teo dr mengajar tuition..party di Upperstar pukul 10.00...

ane anatah muka takazut s.teo and si bkteo selamba jak...kunun2 kan mengorder mkn...


sambil makan...camera ato ndak pandai putus juga...lacik saja sampai kami suruh bkteo mengambil gambar dgn Camera yg paling besar...berat to...jgn kamu main2...


nah ane sesi kan start potong kek liau...sebelum potong..gambar dulu ngan kek..hehe(pic ndak clear eh)

adakah org secret receipe kai tulis "apple" ato..bikin spoil kek saja..
oleh kerana kipas angin kuat...lilin ato kena pampan...



sebelum tiup lilin..."make a wish 1st" hehe
bah...1)
2)
3)

tiup...blow.....




sesi memotong kek...jgn takut semua wu hun bah...tapau lagi balik..

ndak puas..kami order lagi tiger botol king size...anetah gambar nya yg dipegang oleh ahon...

eh...ingatkan bkteo kan minum tiger king size ato....one kick eh...
nah ane...candid eh...o ngiau bin...

gua teringat si bumblebee dulu2..
"siapa blm dpt mkn kek"
nya si bumblebee.."aku blm dpt lagi" padahal ketara cia liau pasal mukanya o ngiau bin. Suda dimknnya 1 sebelum ato..alahai....
sebelum bersurai....one kick lagi satu kali...mabuk eh ege hari..
thanks to my colleagues, tuaci, ahon, s.teo,bkteo& che che mimi pasal belanja gua makan ari ato pasal gua suda kong ege hari"yg penting hari ane gua kena belanja bah" walau kena bawa ke mana pun...hehe...

No comments:

wtf?