Tuesday, April 1, 2008

R.A.N.D.O.M

banyak bah gambar dalam hp dilacik dilacik bukan pandai diblog. memandangkan gua ai delete liao pics ato membari samak bah nah terus tia diblog. siao ehh lama liao gua bo blog. random ne inda lagi ku ingat masa kejadian, etc.

HAHAA siao ehh intro saja terus M.A.F.I.A serigaya. kepada peminat mafia sekalian bukan anaknya to ahh jangan kamu risau.

malar sudah tang yuan ane diblog tapi ni lain sikit ada inti blueberry, blackberry, strawberry, peanut butter and tausa.

nah ane chef nya skajap mata bah membuat hehe hebat ehh! nya kakak "jangan lah gambar ben lain bah muka saya dalam gambar" nyangku "muka si sandra pun lain bah dalam gambar dia steady saja".

haaiii.. pendek sudah rambut ku T_T hahaa pandai lagi tu gua pakai T_T siaoo ehh. gambar ini utk gua mengenang rambut ku yang panjang dan bari sasak. peace out. ehh gua sedang minum soursop tu di kepayan sedap ehh.

ini gambar sembahyang baru baru ini. yau apa kau buat? mengatur ka? pandai liao bah e. di kanan terlihat uncle ping siong sedang menceritakan bahunya yang patah. mangkalilah.

No comments:

wtf?