Thursday, April 10, 2008

...Happy... ...Birthday...

Malam ane adalah hari jadi Marissa Yuni...... KKC telah menjemput ahli keluarga sendiri ke rumahnya makan malam.... tetapi dalam banyak banyak tetamu yang hadir adalah ni satu tetamu tiba tiba CHUT PA posing semacam semasa mengambil gambar....


Jangan kau marah ah BKTEO...... aku tau memang kau post jua segala gambar yang kau lacik......

Jadi, kembali ke topik asal... kalau birthday memang ada kek..... jadi inilah gambar kek yang kena lacik.....


Jangan salah faham..... ane kek tahun 2007...... masa umur Yuni 1 tahun..... sampai sekarang masih simpan....


Ane baru tah gambar kek terbaru..... tahun 2008..... umurnya 2 tahun.... inda berapa bagus gambar ane.... alignment inda bisai.... kek ane banyak flavour.... kuning = lemon.... biru = blueberry(BKTEO yang cakap).... merah = strawberry(BKTEO juga yang cakap).... coklat = coklat juga.... ungu = tidak tahu...... putih = tidak tahu......

Sikit saja gambar...... syukur syukur ada..... sekian....

P/S : kepada Bloggers M.Nigel dan Brandon a.k.a Aelzard(inda pasti suda masuk geng Boidea atau belum) yang tidak aktif...... jaga kamu inda aktif..... kena kick out karang oleh BKTEO....... ane mau denda.....

No comments:

wtf?