Saturday, December 8, 2007

GUA LAI LIAO !!!! HAHAHAHA.....

Penjelasan bagi perjumpaan 1217......

aku inda kena inform bah ada party 1217 tengah hari selepas hari kawin ato..... sms indada call indada mms indada video call, 3g, WAP, EDGE semua teda...... sudah to aku lagi kena tanya kenapa aku inda pergi..... inda dapat ku jawab eh soalan ato kenapa aku inda pergi...... kamu saja tahu to.........

Niat sebenar ku berblog ane.....

malam ato semasa ku menukar baju tiba tiba terfikir satu idea....... iaitu Nigel dan Brandon dalam baju giant.......... ane tah gambar nya........


Nigel dalam baju ku........


nah..... giliran Brandon.....


adik beradik dalam baju ato........


2nd shot adik beradik dalam baju.... yang bikin panas...... muka Nigel ato sama saja..... inda pandai berubah.....

No comments:

wtf?