Wednesday, October 17, 2007

Raya!!! Raya!!!!

Ani bknnya mknan raya... Ani cuma salah satu mknan masa berbuka dulu... Ani mkn di rmh senior.. Nasi kunyit,fish burger, potato, n sayur2an... Sadapnyamu... Sampai menjilat pinggan...Hahahaha...Bkn gua msk la... Tolong2 skit sj...














Ani tah mknan raya.. Tp ani yg tinggal2 ja.. Mkn hari ke-2 ge...Gua bt satay...Sadap nyamu semua...















Nah, ani tah org2 yg menyambut raya... Ani ramai psl gua nang jemput pekerja2 malaysia di nagano lg(fujitsu)...











Nah...Bkn GF ku ni... Ato org sabah jua... Ambil master, tp kerja liao skrg... Kira gua ge super senior la... Hahahahaha... Raya bt di rmhnya.. Mati ehh mcm dato ehh gua... Bj batik lg bah.. Kana paksa pakai ni... Hahahahaha... 1st time gua pki bj batik ehh...

No comments:

wtf?