Wednesday, September 2, 2009

BAH SADANG-SADANG JUA KEKARINGAN ANE!

hello warga! sudah kamu cuba produk kfc terbaru shrimp stix? aku ane ada lambat sedikit, harito ke 1borneo baru ku cuba barang puaka ane. ku order shrimp stix ane alacarte saja sama aing. diliat dari gambar sadap nyamu barang puaka ane! udangnya lagi basar sampai kan pacah saja inda bah!

diliat pun tungkal bah udangnya ato!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nah anu banar! hahaah udang karing kali ah? gatal pun inda bah bibirku makan barang ane!

nah imagine saja besarnya mcm jari damit ato.. nya MAPIA sekali masuk mulut 10 pun boleh bah! anu cucur udang Weston 10 kali bisai bah nya org!

____________________________________________________

don't drink and dance!

anetah akibatnya mun UUUUU.. UUUUU.. KIAUUUUU! gagah bah!

ayat pertama nya pagi ato kurma, anyone?

No comments:

wtf?