Monday, August 10, 2009

Ladang BlueBerry

Bah ani tah kali last blog gua sblm balik.. Kali ani blog pasal Ladang BlueBerry... Nya org kalau tanam di Barn Buddy ja nda guna.. Mau jua bt lawatan ke ladang yg banar2 ge.. Ani tah pokok BlueBerry..
Nah anitah BlueBerry yg sudah dipetik.. Masuk ladang ani, lps to mkn tah smpi muntah.. Gua 10~15mins miato sdh give up... Sienzz... Ada yg manis, ada jua yg masam... Bah sekian tah.. Bisuk kan ke Tokyo gua.. Wee!! Wee!! Wee!! Kan ke ChinaTown gua... Cari ah mois dulu sblm balik... Wakaka =) Bah Happy Burpday Che Che MiMi.. Karang gua balik LANJA ahhh... MAPIA jgn de lmbt ambil gua... Sediakan banner utk gua ahh... Dami ja gua ambil bag, gua kan naik kereta trus... Malas lg gua kan mengunjar de, karang lama2 di airport terkena H1N1 lg... Lps to LANJA gua YUMCHA ahh... WEE!! WEE!! WEE!!

No comments:

wtf?