Sunday, February 15, 2009

Gambar Campur 19 Lauk RM23...

Memandangkan ada suda yang mula memanas pasal lama ku inda blog..... Jadi anetah blog yang tida seberapa itu.....

Biar lah ku mula cerita dari Kundasang..... Malam ato segelintir warga BOIDEA memulakan rutin kalau suda semua berkumpul.... Upacara minum ARRACK !!!


Kaki kaki minum yang terlibat.... ane masi steady lagi ni..... belum kick lagi.... (Anak Kakak Mia tida terlibat dalam upacara minum)


Aftermath selepas minum..... Group pertama.... Sempat lagi peace.....


Aftermath selepas minum..... Group kedua.... Boidea Milia & Boidea Ahon masi steady....


Gunung Kinabalu di waktu pagi..... Kalau ku inda silap Boidea Sand pun ada post gambar ane.....


Sarang labah-labah di cottage yang kami tinggal.....


Peringatan kepada pengunjung..... Ini gambar diambil semasa lawatan ke War Memorial Park Kundasang.....


Satu lagi peringatan kepada pengunjung..... Juga diambil semasa lawatan ke War Memorial Park Kundasang......


Salah setting..... Adakah patut badut dikaitkan dengan tarian singa...... Lain ehh..... di CP.....


Meja sembahyang di Asrama Budi..... Ane masa CNY eve...... Warning !! Gambar ane Non-Halal....


Tarian Singa + Susun Nombor...... Di Istana Weston.....


Selepas singa ato menyusun nombor..... Inilah hasilnya......


Singa mauk...... Minum Tiger Beer bah Diaaaaaa....


Ini di rumah Uncle Richard..... Pukulan nya hebat..... 5L Red Wine Vella + Seorang secawan Chivas 12 tahun.... Ini baru hadas.....


Susunan mangkuk Tang Yuan..... Di rumah Alvin @ Menumbok.....


Tang Yuan jarak dekat........ Macro......


Ane censored..... Lucah banar gambar ane...... hahaha.....


Mini Quiz..... cuba kamu teka apakah benda ini??? Senang saja....


Hahaha....... Apakah benda ini???


Sihat banar lalat ane... Besarnya kalah lalat biasa...... Di Giant Karamunsing......

Inilah penghujung blog ku kali ini...... Semua description gambar pendek pendek saja.....

www.boidea.blogspot.com

No comments:

wtf?