Sunday, July 6, 2008

T.R.A.G.E.D.I

Senang juga rupanya kan memblog ane..upload gambar, trus tulis cerita, trus tekan PUBLISH POST..tapi, yang paling penting, mesti ada mood bah..mun indada mood, dalam 2 bulan inda kena update, pun inda kena peduli..

*emo* tapi, kali ane, kisah yang bikin lemah lutut juga lah..memberi ijap eh..berpikir juga ku, patut ka ku blog cerita ane? inda bagus juga barang ane..tapi, mun blog cerita ane, dapat juga juga kitane ingat yang sayang juga Tuhan sama kita *emo*

Kejadian ane berlaku semasa, Daddy, Mummy, Tuako sama Ko-Tiew pergi Semporna untuk tengok ladang udang..eh, bukan..ladang seaweed. Pasto, on the way pulang KK ato, semasa Ko-Tiew kan memotong kereta di depan, trus tergelincir dan terpusing dan masuk dalam parit tanah. nasib baik juga indada apa- apa. syukur banar eh..ngam- ngam tempat ato, dekat sama simpang untuk masuk ke kilang tempat Che Che Mimi kerja..trus, telefon tah Che Che Mimi untuk tinggal lagi satu malam di rumahnya. Sebelum ato, kereta ato dihantar ke balai polis. Pasto, the next day, minta tolong tah Uncle Teck Lun ambil untuk balik KK.












Atotah ceritanya. Syukur saja semua OK.

No comments:

wtf?