Wednesday, March 12, 2008

Bah Hantam Saja Tah

Bah setelah sekian lama gua bo blog... Ani tah hasilnya.. Bbrp hr yg lepas, tb2 ada tia mood mkn italian food.. Jd gua pun pg la berbasikal ke Saizeriya.. Selalu jua ke sini... Boleh jua la kira murah..
Ani logonya seblm pintu masuk... Nda tau ehh apa kan ditulis... Musim karing bah ni..
Ani tah gua order... Rib steak... Ada jagung sama green pea... Potato... Ada jua kuahnya... Sadap ehhh.... Tp sekaping sj... Mana kan kanyang.... Ani mun muslim kan makan pun boleh... Pasal daging Aussie... Tp ada jua yg iman kuat, nda mau makan... Palui tah banar...
Ani tah gua ge side dish... Siao bah gua ge side dish yg anu barat ni... Kau pun tau bah to.. Ani mcm mn kan explain namanya ni ahh.... Sayur & cendawan ge piza.... Bah lantak sj la... Damit ja ni.... Bkn jua basar... Ani ok jua la...
Nah ani tah pencapaian baru dlm gua ge record memasak.... PANCAKE!!! SADAP nyamu!!!!! Ani tah gua ge mkn mlm pd hr yg sama....
Bah ada jua cake`s syrup nya.... Tambah tia nyaman.... Bah kalau dtg gua ge chut pha, karang2 lg gua blog psl gua ge mskan.... Hahaha... Bah, sekian tah dulu....

No comments:

wtf?